Hij vroeg er zelf om

2017

Dit keer neemt Toneelvereniging Varia (bekend van Een Sneeuw en Verrot) u mee naar de roerige jaren '20 van Chicago, waar een mensenleven minder waard is dan in de spotlights staan en waar de leugens en intriges regeren.

We volgen de perikelen van twee “jazzartiesten” (Levenez Vermaas & Samantha van Bree) die door onvoorziene omstandigheden in de cel belanden en in de handen vallen van een scrupuleuze advocaat (Doron Levy). Maar is deze wel opgewassen tegen de vileine en sinistere trucjes van dit duivelse duo?

Met dit stuk neemt Olga Hartman afscheid van Toneelvereniging Varia en tegelijkertijd zien we dit ook als het afscheid van het Valkenhof Theater.

'Hij vroeg er zelf om' is een theaterproductie met dans, zang, muziek en spel, doorspekt met moord, drama en humor. Speciaal voor deze voorstelling wordt het Valkenhof Theater omgetoverd tot een exclusieve nachtclub. Kortom, heerlijk genieten van een avond met dans, jazz en ...

Spel: Doron Levy, Anouk van Buuren, Lars Bol, Leslie van Toor, Nancy van der End, Koen Wieringa, Jack Koster, Samantha van Bree en Levenez Vermaas

Muzikale ondersteuning: Wijnand Ekhart

Techniek: Technische Dienst Valkenhof Theater