In de Vlaamsche Pot

2024

Toneelvereniging Varia geeft u een kijkje in de keuken van restaurant ‘de Vlaamsche Pot’ met het toneelstuk ‘In de Vlaamsche Pot’, naar de gelijknamige serie.

Neem plaats en krijg een avond geserveerd om uw vingers bij af te likken! Laat u bedienen door Frits en Dirkje, met Luciën achter de potten en pannen én dit alles onder leiding van zijn partner Karel.

Het bezoek van Connie, een oude bekende van Luciën, brengt wat spijs in het dagelijks reilen en zeilen van het restaurant. Connie vertegenwoordigd een onbekend gezelschap dat het hele restaurant wil afhuren. Daar moet van alles voor geregeld worden, terwijl Frits en Dirkje om elkaar heen draaien, Karel met een gebitskwestie bezig is én het bezoek van Connie Luciën meer lijkt te doen dan hij zou willen. Kortom, het recept voor een avond vol hilarische, ongemakkelijke en vrolijke situaties!

Spelers:
Mario Cramer, Monica Breevaart-de Visser, Doron Levy, Judith de Bree en Lars Bol

Regie:
Debby Koolman